برنامه 90 پخش شده در تاریخ 26 اسفند 92 اضافه شد

 

 

تهیه کننده: عادل فردوسی پور | آرشیو سال 1392

 

فرمت: MP4 | حجم تقریبی: 800 مگابایت

 

 

در این پست میتوانید آرشیو کامل برنامه نود در سال 92 را به رایگان از سایت صابر فان دانلود کنید. این برنامه هر هفته دوشنبه شب پخش میشود و قسمت های جدید پس از آماده سازی در سایت اضافه خواهند شد. 

 

 

 

ادامه مطلب

با لینک مستقیم و به همراه نسخه کم حجم با فرمت MP

کارگردان: سیروس مقدم | موضوع: طنز اجتماعی | تعداد قسمت ها: — قسمت

مدت زمان: 45 دقیقه | تاریخ پخش سری سوم : 29 اسفند 1392

فرمت: MP4 | حجم: 300 + 600 مگابایت

خلاصه داستان:

داستان سری سوم سریال از شب عروسی ارسطو آغاز می شود. در این شب بروز حادثه ای موجب می شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده، روی می آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می آید که نقی و خانواده اش را وارد ماجراهای تازه ای می کند

بازیگران:

 محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، سارا و نیکا فوقانی، مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی و…

ادامه مطلب

کارگردان: سیروس مقدم | موضوع: طنز | تعداد قسمت ها: 15

 

سال پخش: نوروز 1392 | مدت زمان: حدود 60 دقیقه

 

فرمت: MP4 | حجم: 200 + 450 مگابایت

 

Download Serial Paytakht 2

 

خلاصه داستان:
این سریال سفر نقی و خانواده‌اش را از شمال به جنوب کشور به تصویر کشیده است، اما این بار کامیون ارسطو بجای اسباب و اثاثیه نقی، گنبد و گلدسته پیش ساخته‌ای را حمل می‌کند که قرار است از شمال به جنوب برده شود…

ادامه مطلب

کارگردان: سیروس مقدم | موضوع: طنز، اجتماعی | سال پخش: 1390

 

تعداد قسمت ها: 15 | کیفیت: TVRip | مدت زمان: 40 دقیقه

 

فرمت تصویر: MP4 | حجم میانگین: 200 + 350 مگابایت

 

خلاصه داستان:
خانواده‌ای پیش از زمان تحویل سال نو، تصمیم می‌گیرند به تهران مهاجرت کنند. آنان هنگام ورود به پایتخت با مشکلاتی مواجه می‌شوند که زمینه‌ساز اتفاقات جالب و خنده داری می‌شود.

 

بازیگران:
محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، احمد مهرانفر، پوریا پورسرخ، پژمان بازغی، رضا بنفشه‌خواه، کیانوش گرامی، افشین سنگ چاپ و…

ادامه مطلب

دانلود سریال ستایش با لینک مستقیم و کیفیت عالی

قسمت هفدهم اضافه شد

دانلود سریال ستایش 2

دانلود فصل دوم سریال ستایش با لینک مستقیم و کیفیت عالی

موضوع : درام

سال انتشار : 92

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

فرمت : Mp4

حجم : 227Mb

کارگردان : سعید سلطانی

بازیگران : داریوش ارجمند، نرگس محمدی ، مهدی سلوکی ، سیما تیرانداز ، حدیث میر امینی ، امیر محمد زند ، رامسین کبریتی و امید علیمردانی و …

خلاصه داستان : ۲۲ سال از فرار ستایش و فرزندانش می گذرد. اینک هر سه  با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه ازچنگ حشمت فردوس گریخته اند .او حالا صاحب رستورانی در رامسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی کند که سرنوشت ،  یکبار دیگر او و حشمت فردوس را رودر روی هم قرار دهد …

ستایش مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سعید سلطانی که جمعه‌ها ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سوم ایران پخش می‌شد.

پخش این فیلم از جمعه ۱۲ آذر ماه ۱۳۸۹ آغاز شد و ۶ آبان ۱۳۹۰ به پایان رسید. ساخت سری اول این فیلم از اول مهر ۱۳۸۷ آغاز و یک سال به طول انجامید.

استقبال از این مجموعه بدان حد بود که از همان زمان پخش این مجموعه از شبکه ۳، سازندگان فیلم به فکر ساخت ادامه مجموعه افتادند. سری دوم ستایش، به داستان زندگی بیست سال بعد ستایش می پردازد.

ادامه مطلب

 

 

دانلود سریال ستایش

دانلود سریال ستایش با لینک مستقیم و کیفیت عالی

موضوع : درام

سال انتشار : ۹۰

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

فرمت : Mkv

حجم : ۴۰۰Mb

کارگردان : سعید سلطانی

بازیگران : نرگس محمدی (ستایش)، مهدی پاکدل (طاهر فردوس، شوهر ستایش)، داریوش ارجمند (حشمت فردوس، پدر شوهر ستایش)، رامسین کبریتی (برادر شوهر ستایش)، سیما تیرانداز (انیس، جاری ستایش)، جمشید مشایخی (خان بهادر)، گوهر خیراندیش (زعفرون باجی)، محمود عزیزی (پدر ستایش)، زهرا سعیدی (مادر ستایش)، مهدی سلوکی (محمد، برادر ستایش)، رضا ایران منش (مهندس)، شیوا خنیاگر (مادر طاهر)

خلاصه داستان : سریال حول محور دختر جوانی به نام ستایش است. محمد برادر ستایش در دوران جنگ به خدمت سربازی اعزام می‌شود، اما از خدمت می‌گریزد و به خانواده خود دروغ می‌گوید. طاهر، دوست محمد به او کمک می‌کند تا از کشور خارج شود، اما محمد در مرز ترکیه کشته می‌شود و طاهر به زندان می‌افتد. اختلافات میان خانواده محمد و طاهر درمی گیرد …

ستایش مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سعید سلطانی که جمعه‌ها ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سوم ایران پخش می‌شد.

پخش این فیلم از جمعه ۱۲ آذر ماه ۱۳۸۹ آغاز شد و ۶ آبان ۱۳۹۰ به پایان رسید. ساخت سری اول این فیلم از اول مهر ۱۳۸۷ آغاز و یک سال به طول انجامید. ساخت سری دوم این فیلم همزمان با پخش سری اول آغاز شده‌است.

استقبال از این مجموعه بدان حد بود که از همان زمان پخش این مجموعه از شبکه ۳، سازندگان فیلم به فکر ساخت ادامه مجموعه افتادند. سری دوم ستایش، با بازی خانم لعیا زنگنه (ستایش) به داستان زندگی بیست سال بعد ستایش می پردازد. این مجموعه هفته بعد پخش و در سایت قرار می گیرد .

ادامه مطلب دانلود سریال ستایش

 

ادامه مطلب

دانلود قسمت 20 سریال شاهگوش با لینک مستقیم

دانلود سریال جدید شاهگوشبا لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود سریال شاهگوش با لینک مستقیم
سریال دانلود

 

ادامه مطلب

قسمت سیزدهم اضافه شد

 

دانلود کامل فصل دوم سریال ستایش - ستایش 2 با کیفیت بالا

 

دانلود کامل فصل دوم سریال ستایش – ستایش ۲ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

بازیگران : داریوش ارجمند،‌ نرگس محمدی‌، مهدی سلوکی‌، سیما تیرانداز‌، حدیث میرامینی،‌ امیرمحمد زند‌، رامسین کبریتی و … در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند.

خلاصه داستان : ۲۲ سال از فرار ستایش و فرزندانش می‌گذرد؛ اینک هر سه با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می‌کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه از چنگ حشمت فردوس گریخته است. او حالا صاحب رستورانی در رودسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی‌کند سرنوشت یک بار دیگر او و حشمت فردوس را رو در روی هم قرار دهد.

 

 

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 3

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد