دانلود موزیک ویدیو جدید Little Mix به نام Bounce Back

Download New Music Video Little Mix – Bounce Back

 

ادامه مطلب

دانلود موزیک ویدیو جدید آرش و هلنا به نام یک شب در دبی

Download New Music Video Arash Ft Helena – One Night in Dubai

 

 

 

ادامه مطلب

Windows-7-Black-Theme-2

یکسری کارها در ویندوز وجود دارد که فقط در سایهای آموزشی خاص که منبع اصلی آنها سازنده سیستم عامل می باشد دست یافتنی هستند . مثلا ترفند معکوس کردن رنگها در ویندوز 7 که کار جالبی است و شاید برای چند لحظه استراحت هم دوست داشته باشید با این ترفند آشنا شوید .  این مقاله بیشتر جنبه تفریحی دارد تا کاربردی و دوستانی که علاقه مند هستند با عنوان آموزش بیشتر آشنا شوند با من همراه باشند.  تنظیماتی در ویندوز 7 وجود دارد که با نام High Contrast Mode عنوان گذاری و شناخته شده است .  به طور کلی این حالت برای بهتر دیده شدن مطالب در نمایشگر کاربرد دارد و رنگها را به صورت معکوس در نمایشگر نمایش میدهد .(منبع اصلی به زبان انگلیسی)

ادامه مطلب

شورتکاتیکی از اصلی ترین و حرفه ای ترین کارهایی که کاربران باید با آن آشنایی کامل داشته باشند شورتکات های استاندارد در محیط ویندوز و اینترنت می باشد . شورتکات همان کلیدهای میانبری بوده که در کوتاهترین زمان یک برنامه را باز کرده یا دستوری را اجرا می کند با این تفاوت که برای باز کردن نرم افزار نیاز به وارد شدن به پوشه نصب یا آیکون برنامه نیست .

استفاده از کلیدهای میانبر در وقت صرفه جویی کرده و از خستگی مچ دست جلوگیری می کند . هر برنامه برای خود دارای یکسری از این کلیدهای میانبر می باشد که می توان به صورت دستی آنها را تغییر داد و از آنها به صورت بهینه استفاده کرد .  در ادامه 100 کلید میانبر پر استفاده را آموزش میدهم .  اكثر ميانبر ها يي كه در اين مقاله به شما معرفي مي شوند  به طور جهاني ، در اكثر برنامه هاي ويندوز و در ورژن هاي مختلف سيستم عامل هاي مايكروسافت قابل اجرا هستند .

ادامه مطلب

4 آموزش تغییر فرمت ساعت ویندوز به 24 ساعتی

هیچ کاری در ویندوز نیست که کاربر بخواهد و نتواند آن را انجام بدهد البته باید کمی اطلاعات هم در زمینه کاری که می خواهد انجام بدهد داشته باشد .  همانطور که می دانید ساعت ویندوز به صورت 12 ساعته نمایش داده می شود و برای اینکه متوجه شوید ساعت نمایش داده شده مربوط به صبح است یا بعد ظهر باید از حرفهای AM و PM متوجه شوید که مخفف صبح و عصر است . تنظیمات ساعت در ویندوز 7 در قسمت Region and Language قرار دارد که جزو گزینه های پیش فرض کنترل پنل می باشد .  اگر بتوان ساعت را به صورت 24 ساعته تنظیم کنیم تا عصرها ساعت به همان صورت استاندارد در نوار وظیفه نمایش داده شود بهتر می شود  . البته شاید شما علاقه ای به انجام اینکار نداشته باشید و می توانید از این آموزش استفاده نکنید .

ادامه مطلب

Aero1وقتی صحبت از ویندوز می شود، کوتاه ترین راه برای رفتن از نقطه A به نقطه B یک خط راست نیست؛ بلکه استفاده از میانبرهای صفحه کلیدی می باشد. آنها را به خاطر بسپارید و اینگونه سریعتر به هدف خود برسید.
در ادامه 15 کلید کاربردی و پر کاربرد که در محیط ویندوز همیشه مورد استفاده قرار می گیرد را آموزش میدهم .

ادامه مطلب

5 آموزش کرک کردن فتوشاپی گه زمان 30 روزه آن گذشته استدر شرایط پیش فرض که برنامه هنوز بر روی ویندوز نصب نشده است و فایل آموزشی روش نصب آن وجود دارد کرک کردن آن زیاد کار مشکلی نیست ولی وقتی نرم افزاری نصب کرده اید و 30 روز مهلت آن تمام شده ، چاره کار چیست ؟
در این شرایط ویندوز و شرکت سازنده برنامه دیگر اجازه نصب مجدد به شما نخواهد داد و وقتی برنامه را اجرا می کنید ، پیام هشداری مبنی بر اتمام زمان لایسنس نمایش داده می شود . یک راه حل ساده وجود دارد که صد در صد کاربردی بر روی برنامه های شرکت ادوبی تست شده است و برنامه را به صورت نامحدود کرک می کند.
در ادامه روش انجام اینکار را توضیح میدهم . 

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 1

صفحه قبل 1 صفحه بعد