photoshopیکسری ابزارها و نکته ها در برنامه فتوشاپ وجود دارد که با رعایت کردن آنها بهتر می توانید در هنگام ساخت یک پروژه از برنامه به صورت بهینه استفاده کنید .  برفرض مثال به خاطر سپردن و استفاده از کلیدهای شورتکات برای انتخاب ابزارهای پیش فرض در برنامه .
یکبار این موضوع را امتحان کنید تا متوجه شوید که استفاده از کلیدهای میانبر برای انتخاب ابزار به جای موس چقدر زمان کار شما را کاهش میدهد یا استفاده از ابزار خط کش که می تواند در چیدمان چند شکل در کنار همدیگر به شما کمک کند که البته بهتر است برای تراز کردن از همان ابزارهای align استفاده کنید .
نکته های دیگری هم وجود دارد که در ادامه به آن اشاره میکنم و فکر میکنم بعضی از کاربران تا به حال با آن آشنا نشده باشند و اطلاعاتی در این زمینه نداشته باشند .

ادامه مطلب

4 آموزش ذخیره Style و استفاده مجدد از آن در فتوشاپ CS5طبق تجربه ای که در هنگام تمرین و کار با فتوشاپ بدست آورده ام به این نتیجه رسیدم که اگر میخواهید فتوشاپ را حرفه ای یاد بگیرید ابتدا باید تمام قسمت های نرم افزار را بدرستی بشناسید و از هر ابزار در جای مناسب خود استفاده کنید .روال کار کاربران به این صورت می باشد که فقط با قسمت هایی که در حین تمرین یاد می گیرند آشنا هستند و پنل های کاربردی دیگر را به خوبی نمی شناسند که این یک نقطه منفی به حساب می آید .  در بخش قبلی روش استفاده از پنل Style  آموزش داده شد که بدلیل طولانی شدن مقاله ، ذخیره و استفاده مجدد از استایل را در این بخش توضیح میدهم . پس از ایجاد یک Layer Style می‌توانید آن را ذخیره نموده و در آینده بر روی لایه‌های مورد نظر اعمال کنید. با ذخیره‌ی Layer Style در پنل Styles، به عنوان یک Style جدید می‌توانید از آن در سایر فایل‌ها نیز استفاده نمایید. پنل Styles شامل مجموعه‌ای از Layer Style ها و سایر افکت‌های ویژه می‌باشد.

ادامه مطلب

Task Manager Win8 1

همانطور که قبلا گفته ام ویندوز 8 بهنیه شده ویندوز 7 می باشد و تمام قسمت های سیستم عامل تغییر نکرده است . در بخش آموزشی ویندوز 8 سعی میکنم قسمت هایی که دارای تغییرات کلی بوده است را معرفی و در ادامه توضیح بدهم .
ابزار Task Manager در ویندوز ۸ به طور کلی دچار دگرگونی و تغییرات اساسی شده است. کلی ویژگی جدید نیز به آن افزوده شده و کارکردن با آن نیز بسیار آسان گردیده است. هر چند که بزرگترین تغییر در ویندوز ۸ همان رابط مترو است اما Task Manager هم شاهد تغییرات چشمگیری بوده است.

ادامه مطلب

shutdown hibernate restart win8-4

همانطور که میدانید ویندوز 8 دارای منوی استارت نیست پس نتیجه می گیریم که دسترسی به یک سری از تنظیمات در صورتیکه این منو را با نرم افزار فعال نکرده باشید ممکن است برای شما بوجود بیاید .

مثلا خاموش و روشن کردن ویندوز 8 در کدام قسمت قرار دارد ؟
فعال کردن گزینه Hibernate در ویندوز 8 به چه صورت می باشد ؟

خوب در این مبحث آموزشی می خواهم به این 2 سال شما جواب بدهم .
ابتدا اجازه بدهید که آموزش فعال کردن گزینه Hibernate را برای شما آموزش بدهم .

ادامه مطلب

13 آموزش-طراحی-متن-3D-Duck-File

با یکی دیگر از آموزشهای طراحی متن 3D با نام Duck File در خدمت شما هستم  .  در این آموزش ابتدا یک صفحه با ابعاد 800×1000 با رزولوشن 300 ایجاد کرده و رنگ پس زمینه را بسته به متن تغییر میدهم .  
سپس در دو لایه یک متن ثابت تایپ کرده و تنظیمات پیش فرض آن را از طریق پنجره layer Style تغییر میدهم .  در این بخش از افکت های Inner Shadow , Inner Glow , Color Overlay . Drop Shdow استفاده شده است و می توانید مشاهد کنید که با اعمال چه تغییراتی افکت سه بعدی در فتوشاپ ایجاد می شود .
حداکثر زمانی که برای این تمرین باید بگذارید تقریبا در حدود 30 دقیقه می باشد .

ادامه مطلب

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

قسمت ۲۱ اضافه شد

 

دانلود کامل سریال طنز شکر آباد شبکه نسیم با لینک مستقیم

 

دانلود کامل و رایگان سریال طنز شکر آباد شبکه نسیم با لینک مستقیم و کیفیت بالا .

از بازیگران برجسته مجموعه تلویزیونی شکر آباد میتوان به : ابراهیم شفیعی، سیاوش مفیدی، آرش میر احمدی , یزدان فتوحی، محمد رضا خسروی، کوروش معصومی اشاره کرد.

برنامه شکر آباد نام برنامه طنز ۹۰ قسمتی که در شهرک سینمایی غزالی و به کارگردانی شهاب عباسی ساخته و از شبکه نسیم در حال پخش است.سبک برنامه شکرآباد سنتی است و صحنه هایی همچون خانه های کاهگلی و بازار های سنتی و حیوانات مثل اسب و شتر در آن دیده می شود. از جمله برجستگی های برنامه شکرآباد میتوان به سبک طنز اجتماعی آن اشاره کرد که به عادات مردم اشاره شده و به مشکلات جامعه در قالب طنز نیش و کنایه میزند بلکه مورد توجه قرار گیرند. برنامه شکراباد در واقع با رویکردی و سبکی طنز و داستانی مسائل روز جامعه نظیر اعتیاد، دوست ناباب، تعامل خانواده ها با فرزندان، برخورد جامعه با افراد معتاد، بازنشستگی، مد و دیگر موضوعات اجتماعی و فرهنگی که چالش های جامعه هستند در مجموعه شکرآباد بیان می شود. و به چالش کشیده میشود. نا امید نشوید. چرا که سبک سنتی برنامه شکرآباد همراه با سبک های مدرن هست تا صحنه های طنز زیبایی را خلق کند.

ادامه مطلب

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود بازی ماشین جنگی Toybox Turbos برای کامپیوتر

 

دانلود بازی ماشین جنگی Toybox Turbos برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم و حجم کم.

Toybox Turbos از جمله بازی های جذاب در سبک Racing با محیطی فانتزی و کارتونی میباشد که در سال ۲۰۱۴ به دست شرکت Codemasters برای کامپیوتر منتشر شده است. وارد دنیایی پر از هیجان شوید و روی میز های خانه با ماشین های اسباب بازی به رقابت بپردازید و حریفتان را از دور مسابقات حذف کنید. به طور کلی ۳۵ ماشین با ۱۸ نوع مسابقه برای بخش تک نفره تداریک دیده شده است.

 

ادامه مطلب

 

دانلود با لینک مستقیم + لینک های کمکی

 

دانلود انیمیشن تام و جری و اژدهای گمشده Tom And Jerry The Lost Dragon 2014

 

دانلود انیمیشن جدید تام و جری و اژدهای گمشده Tom And Jerry The Lost Dragon 2014 ، با لینک مستقیم و کیفیت DVDRip

نام انیمیشن : Tom And Jerry The Lost Dragon 2014

زمان : ۵۶ دقیقه

حجم : ۴۸۵ مگابایت

کیفیت : DVDRip ، MKV

زبان : انگلیسی

خلاصه داستان : وقتی که تام و جری یک تخم عجیب را پیدا می کنند و سپس از آن یک بچه اژدها بیرون می آید، متوجه می شوند که باید از یک بچه اژدها نگهداری کنند و …

ادامه مطلب

قسمت بیست و ششم اضافه شد / زیرنویس قسمت ششم اضافه شد

پایان فصل اول

 

دانلود فصل اول انیمیشن تام و جری The Tom and Jerry Show 2014

ادامه مطلب