یک پسر نوجوان و ماجراجو همراه با یک نینجای عروسکی عجیب و غریب تیمی را تشکیل می‎دهند تا انتقام مرگ فرزند یک کارگر کارخانه را بگیرند و…

کارگردان: Anders Matthesen
ستارگان: Alfred Bjerre Larsen, Anders Matthesen, Emma Sehested Høeg

 

ادامه مطلب

3 آموزش پنل لایه تنظیم Solid Color در فتوشاپ CS6

آموزش پنل لایه تنظیم Solid Color در فتوشاپ CS6 شاید کمی ناآشنا از نظر مفهومی برای کاربران مبتدی باشد . به همین دلیل اجازه بدهید کمی در مورد لایه های تنظیم رنگ برای شما توضیح بدهم . همانطور که میدانید وقتی بر روی یک متن یا پس زمینه از ابزار سطل رنگ استفاده می کنیم به طور مستقیم رنگ بر روی لایه مورد نظر اعمال می شود ولی با استفاده از تنظیمات رنگی که درCreate new fill or adjustment layer وجود دارد افکت در لایه ای مستقل از لایه اصلی اعمال می شود و شما به راحتی می توانید هر زمان که خواستید بر روی لایه جدید تغییرات ایجاد کنید بدون اینکه فایل اصلی تغییراتی بر روی آن اعمال شود . 19 ابزار زیر مجموعه Create new fill or adjustment layer می باشد که هر کدام از این 19 لایه تنظیم باید در یک مقاله مستقل آموزش داده شود . اولین گزینه Solid Color می باشد که در ادامه کاربرد آن توضیح داده می شود  . 

ادامه مطلب

 

20 طراحی-فونت-شکلاتی-با-فتوشاپ-CS6

با یکی دیگر از آموزشهای فتوشاپ در خدمت شما هستم . سایت منبع این مقاله به زبان انگلیسی می باشد و من فکر میکنم با توجه به نوع پس زمینه و طراحی که دارد می تواند به عنوان یک عکس زمینه در کامپیوتر یا پوستر تبلیغاتی برای شرکت های مواد غذایی مورد استفاده قرار بگیرد به همین دلیل آموزش آن را همراه با عکس هایی که آماده کرده ام ایجاد میکنم.
  روش درست کردن این افکت به این صورت می باشد که ابتدا یک صفحه با ابعاد 800×1200 با رزولوشن 300 با درصد رنگی fbc63c ایجاد میکنم . سپس یک تصویر که باید از اینترنت دانلود شود را بالای لایه پس زمینه قرار داده و مد لایه آن را به Soft Light  تغییر میدهم . 2 لایه دیگر ایجاد و با ابزار براش از رنگ سفید در پس زمینه با مد لایه Overlay استفاده میکنم. بعد از ساخت پس زمینه نوبت به تغییراتی می شود که باید بر روی متن اعمال کرد . فونت متن تایپ شده olivier بوده که لینک دانلود آن را در ادامه جهت دانلود قرار داده و بعد از تایپ متن با استفاده از پنجره layer Style یکسری تغییرات بر روی متن تایپ شده اعمال میکنم .

ادامه مطلب

سلام خدمت دوستان عزیز بعد از تغییرات اخیر اولین پست خودم رو با کرک کردن اصولی فتوشاپ اغاز میکنم که خیلی از ماها دچار مشکل هستیم که چگونه فتوشاپمون رو درست کرک کرده باشیم تا از همه ی امکانات اون استفاده کنیم

پس با ما همراه باشید..

ادامه مطلب

 

12 آموزش-طراحی-کارت-ویزیت-دفتر-وکالت

آموزش طراحی کارت ویزیت یکی از پر بازدید ترین بخش های وب سایت می باشد به همین دلیل سعی میکنم هرچند روز یکبار مطلبی را در این بخش قرار بدهم  . طرح این کارت ویزیت بیشتر بدرد کارهای اداری و دفترخانه ها می خورد به همین دلیل عنوان آن را آموزش طراحی کارت ویزیت برای دفتر وکالت قرار داده ام که شما می توانید هر نام دیگری برای آن بگذارید . ابعاد کارت ویزیت به صورت استاندارد می باشد ولی بعضی از افراد تمایل دارند که نوع کارت آنها با بقیه متفاوت باشد و کمی ابعاد و شکل ظاهری آن را تغییر میدهند . اما این کارت دارای ابعاد 5×9 با رزولوشن 300 می باشد . برای کشیدن خطوطی که مشاهده می کنید از ابزار Rectangle Tool استفاده شده است که شما می توانید از ابزارهای دیگر نیز استفاده کنید . من معمولا برای فونت از B yekan استفاده میکنم که این موضوع نیز شخصی بوده و شما می توانید فونتهای دیگر را نیز بکار ببرید . این آموزش دارای فایل PSD تمرین نیز می باشد که در پایان می توانید دانلود کنید . 

ادامه مطلب

10 آموزش-طراحی-برچسب-قیمت-هاستینگ-با-فتوشاپ

وب سایت های هاستینگ را اگر مشاهده کرده باشید دارای چند برچسب قیمت هستند که این برچسب ها معرفی سرویس های هاستینگ های متفاوت می باشد . مثلا سرویس لینوکس با این مشخصات و پنل شماره 2 با این قیمت  . البته به عنوان بنرهای کناری وب سایت هم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد .فقط کافیست یک تصویر در وسط کادر قرار بدهید . 
طراحان وب اگر از ابتدا چندبار این برچسب ها را طراحی کرده باشن نیاز به فتوشاپ ندارند و مستقیم می توانند برچسب را با استفاده از کدهای Html  . Css طراحی کنند ولی اگر اینکار را از قبل انجام نداده باشند نمونه اولیه باید توسط فتوشاپ شبیه سازی بشود . 
من در ادامه می خواهم یکی از این برچسب ها را توسط فتوشاپ برای شما طراحی کنم .

ادامه مطلب

14 آموزش-از-بین-بردن-جوش-های-صورت-با-فتوشاپ-CS6

محو کردن لکه و جوش های صورت یکی از کارهایی می باشد که عکاسان در هنگام چاپ یک تصویر انجام میدهند و بابت آن هزینه دریافت می کنند . البته اگر به صورت حرفه ای اینکار انجام شود نه با استفاده از فیلترهای پیش فرض که نتیجه کار کاملا مشخص می شود این تصویر به صورت واقعی نمی باشد .  
من تصویری را جهت آموزش انتخاب کرده ام که نیمه صورت فرد به صورت محسوسی جوش دارد و میخواهم با استفاده از ابزارهایی که برای انجام اینکار در فتوشاپ وجود دارد ، تصویر را روتوش کنم . سعی کنید از بخش تصاویر گوگل یکسری عکس پیدا کنید و اینکار را خودتان انجام بدهید . 

 

ادامه مطلب

12 آموزش-کار-با-سه-ابزار-روتوش-Healing-Brushes-and-Patch-Tool
همانطور که می دانید سه ابزار برای روتوش تصاویر در فتوشاپ وجود دارد که کاربرد و کارکرد هر کدام کمی نسبت به آن یکی متفاوت می باشد . 2 ابزار Healing Brushes از سطح صاف نمونه برداری می کنند و جایی که مشکل داشته باشد را محو می کنند ودیگری Patch Tool بوده که از قسمتی که لکه یا نقطه ای داشته باشد که نیاز به محو شدن دارد کپی گرفته می شود و با قسمت سالم همان عکس جایگزین می شود . اگر با توضیحات مختصری که من به آن اشاره کرده ام متوجه کاربرد ابزارها نشدید نگران نباشید در ادامه به صورت تصویری کاربرد هر کدام را با استفاده از عکس هایی که آماده کرده ام آموزش میدهم .

ادامه مطلب

13 آموزش-طراحی-متن-3D-Black-Wood

 

با یکی دیگر از آموزشهای طراحی متن 3D  در خدمت شما هستم . هر مقاله می تواند یک تمرین خوب برای علاقه مندان به فتوشاپ به حساب بیاید تا دقیق متوجه شوند که روش ایجاد هر افکت به چه صورت می باشد . 

 

 

 

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 1

صفحه قبل 1 صفحه بعد